czwartek, 29 marca 2012

Prolog

Nazywam Się Julia Rain, mam 17 lat obecnie mieszkam w Polsce w małej miejscowości której pewnie większość z was nie będzie znała. Jestem bardzo nieśmiałą dziewczyną i bardzo trudno nawiązuje kontakt z ludźmi. Moją jedyną przyjaciółką i jedyną osobą której ufam jest Emily Cooper. W sumie nie wiem dlaczego się przyjaźnimy, każda z nas jest inna - inne zainteresowania, inny gust muzyczny, inaczej patrzymy na świat, jednym zdaniem jesteśmy z innego świata. Jej życie jest znacznie bardziej "kolorowe" od mojego. Mega Bogaci  rodzice, coroczne wakacje w egzotycznych krajach, markowe ciuchy i przede wszystkim bardziej rozbudowane życie towarzyskie. A ja? .. Szara mysz.. - Mam wrażenie że powinnam urodzić się na innej planecie. Aż wstyd się przyznać ale nigdy nawet nie wyjechałam na wakacje nad nasze Polskie morze! No cóż moich rodziców nigdy nie było stać na wyjazd. 
Więcej o mojej rodzinie : więc tak, Mama jak to mama nadopiekuńcza - ale kochana zawsze dbała o to by niczego mi nie brakowało,a ja  nigdy nie żądałam  więcej niż mogła mi dać. Pracuje na dwie zmiany, więc praktycznie codziennie mijamy się w drzwiach.Ojciec - Jego marzenia nigdy się nie spełniły - zawsze pragnął zostać muzykiem - tak, zgadza się mój ojciec muzykiem - też w to nie mogłam uwierzyć jak się zwierzał.
Ale wracając do niego, marzenia się nie spełniły więc został zwykłym szarym kierowcą tirów, jeździ po różnych krajach. Mamie nigdy się to nie podobało więc postanowiła mi znaleźć - jak ja to lubię  nazywać - tatusia na zastępstwo. Tak, zgadza się jak większość z was pewnie już się domyśliła moi rodzice są po rozwodzie. Ojca nie widuję często, z uwagi na jego pracę ale również dlatego że mieszka poza granicami naszego kraju, mianowicie w Londynie - cholera, za każdym razem gdy sobie pomyślę o tym pięknym miejscu, mam ochotę spakować się i polecieć tam, ale mama zawsze powtarzała mi - Córeczko, jak zostaniesz pełnoletnia sama zdecydujesz gdzie chcesz mieszkać, póki co masz obowiązek mieszkać tam gdzie ja mieszkam. - Jeszcze 2 miesiące i będę mogła w końcu podejmować decyzje sama - nareszcie! 
Nie wiem czy tylko ja odnoszę wrażenie że wszystkie inne kraje są lepsze niż Polska? .. - Emily, zawsze powtarzała mi że to nie prawda, i zaczynała opowiadać jakie to życie w tym kraju jest super! - a ja wciąż marzyłam o tym by wyjechać jak najdalej stąd .. i moje marzenie w końcu się spełniło .. jeszcze przed moimi osiemnastymi urodzinami - lecz zawsze miałam nadzieję że opuszczając mój dom rodzinny, będę w innej sytuacji.. 

Zapraszam do zapoznania się z moją historią.



Prolog gotowy, sama nie wiem czy jestem z niego zadowolona (:/)
Mam jednak nadzieję  że się wciągniecie, i będziecie czytać mojego bloga :) 
Wszelkie propozycje,uwagi , cokolwiek są mile widziane z racji tego że to mój pierwszy tego typu blog.
Czekam na komentarze, proszę dodawajcie je bym wiedziała czy jest sens to w ogole pisać.
Podam jeszcze wam swojego Twittera @Klaudiaaa1D :)   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz